Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

25 Feb 2013

Produk Tabita..menjadi ke?

Sabtu lepas, Wawa temankan my MR. OKU nak menghabiskan voucher buku beliau di KB Mall..
MR OKU bercadang nak beli external yang 500gb gitu..
Katanya perlulah external yang muatan besar macam tu sebab nak memudahkan kerja-kerja "format" beliau.
Wawa pun ikutkan ajelah sbb Wawa memang tak tahu menahu soal komputer2 ni..


Nak dijadikan cerita,
Wawa terjumpa dengan kawan lama sekolah Sains Pasir Puteh dulu.
Amiera Mat Roegi..
Makk aiiiiii....
Memang lain gila dia berbanding 5 tahun dulu..

Cuba korang tengok sendiri...




and the good news is.. MEMANG MENJADI..

halus mulus kulit cik kak ni...
Wawa bukan agen produk ni pun..
Tapi just amazed with the result..

Wawa tak pasti produk ni sesuai atau tak untuk kulit muka korang..
SO, better korang rujuk pakar dulu yer..

But if u ask my suggestion,
Wawa mmg nampak produk ni menjadi..


ni cara nak order :

0139161346,bbm 28C15DAB

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...