Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

1 Nov 2012

Hubungan Terlarang

Hubungan terlarang
Sakitnya berada dalam situasi itu
Seumpama Allah melarang makluknya melanggar fitrah
Lelaki untuk wanita, bukan untuk sejenis.
Namun aku masih syukur,
Aku tidak melanggar fitrah Allah
 
Namun aku bingung
Sebagaimana cinta itu dilarang sebelum kahwin
namun kenapa cinta itu wujud sebelum ijabkabul?
Namun aku yakin tiap yang berlaku pasti bersebab
Dan yang mana aku juga yakin,
Dia yang menitipkan rasa cinta
 
Cinta itu tidak boleh dipaksa
Ia juga datang secara tiba-tiba
Meskipun beratus calon berdiri dihadapan
Penuh gah, cukup ciri2 terbaik utk dimiliki
Namun, cinta hanya untuk insan tertentu
Sungguh unik namun itulah hakikatnya
 
Doaku moga aku tidak berada dalam hubungan terlarang
Sebagaimana aku berjuang untuk menghalalkan cintaku
aku juga berharap agar ada insan yang mengerti bahawa tiap yang berlaku telah ditetapkan
Moga ada insan yang mengerti
 
JODOH
PERTEMUAN
AJAL
MAUT
 
Semuanya Rahsia ALLAH
 
 
Buat Kekasih Hati: Aku masih utuh dengan pendirianku untuk bersama-sama menghalalkan cinta kita


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...