Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

12 Jun 2012

Lapor Diri JPA

Hari tu dalam cuti seminggu Wawa dah dapat surat arahan dari bos untuk lapor diri
bos saya belum tamat belajar dah suruh lapor diri yer..
Cuba teka sape bosnya?

Siapa lagi kalau bukan
JABATAN PERKHIDMATAN AWAM (JPA)
dah 2 tahun bos saya tanggung saya..
dah bermacam2 kemudahan bos bagi
jadi sekarang, tibalah masanya untuk saya berbakti kepada bos saya..



tetiba rasa macam tak sabar nak mencuba alam baru
Alam pekerjaan 


doakan saya yer



nota kaki: Mama ckp PTPTN pun dah start antar surat..yg herannya bila tanya surat claim pinjaman ke?mama cakap tak..hmmm rasanya surat ape lagi PTPTN akan hantar kat student?



2 comments:

  1. So.
    ini boleh submit online tak.
    or borang tu memang kena submit hardcopy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Hafizuddin. Bagi pelajar JPA, we have the portal. What I do is submit via portal and also post hardcopy to JPA

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...