Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

11 Jan 2012

7 Jam Terkurung....Pengalaman Hari ini Dalam Sejarah

Pengalaman pada 10 Januari 2012..
Terkunci dalam bilik sendiri
Hampir 7 jam..

Kejadian bermula apabila Wawa baru balik dari perpustakaan..
ambik nasik, makan depan laptop kat dalam bilik
lepas siap makan, nak pergi basuh pinggan
tiba2 pintu bilik tak boleh buka..
berjam-jam Wawa pulas tombol dan cungkil pintu tu dari dalam..
memang tak boleh..

Nasib baik ada tandas dan laptop dalam bilik
tapi tetiba elektrik plak tiada dalam pukul 2 lebih
Apa lagi..berpanas dan kesunyian la..(laptop Wawa kena pakai charger..rosak dah)
Mesej kawan-kawan..tapi mereka pun tak boleh buat apa
Soalnya pintu rumah Wawa kunci dan kunci ada di luar pintu bilik

Tanya housemate2 bila mereka nak balik
Roomate Wawa ada paper..
so, paling awal pun pukul 5.30 baru balik..
Menunggulah saya dengan penuh sabar untuk mereka buka pintu..(sampai tertido)


Lebih menyedihkan..housemate Wawa pun tak dapat tolong 
Mereka pun turut sama mencuba namun gagal
Mesej kawan-kawan dan antaranya my bestie, Kechik
Kechik  dtg dengan Yaa..
Berjam jugak Kechik try..


Akhirnya....

PINTU TERBUKA..


After 7 hours ok...
nak pengsan Wawa sensorang kat dalam tu..




inilah kad yang digunakan untuk mencungkil pintu..sampai renyuk2 dah kad tu..



ini gambar pintu tu..habis kopak cat dia..nasib ko lah..janji dpt keluar



 Biarpun dah habis pulas namun still ada yang tak masuk dalam pintu..sebab tu la jadi terkunci..

 bahagian ni pun telah dirosakkan.. (maaf yer tuan rumah)..



Terima kasih buat penyelamat saya..



Kalau tidak kerana dia...konpem Wawa masih terkurung sampai skrg
Danke Schon meine freund, KECHIK

note: Pengalaman sungguh mengerikan..tekanan bila tak dpt hirup udara luar...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...