Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

3 Nov 2011

Pesanan Ayahanda Sahol..

02/11/2011...
Lawatan Rasmi Dato' Prof.Ir.Dr. Sahol Hamid Abu Bakar
ke UITM Kedah..



Semestinya saya tidak melepaskan peluang ni..
Alhamdulillah..
Ayahanda ada mencabar saya untuk menyambung master di Harvard University..
ini amanat beliau khas untuk saya..



Satu cabaran baru..
Saya bercadang untuk terus ke peringkat PHD
namun cabaran Master di Harvard juga kedengaran bagus..
doakan saya..

Semestinya saya mengambil kesempatan ni untuk bertanya ayahanda mengenai 
latihan praktikal saya di Milan

sememangnya menjawap soalan pertama dari seorang pelajar,
 ayahanda sudah memberitahu

TIADA DANA UNTUK LATIHAN PRAKTIKAL..

tp sy tetap tak putus asa..
Saya tetap sampaikan mengenai tawaran praktikal saya di Milan, Itali..

Surat permohonan telah diserahkan kepada ayahanda..

DOA LAGI TAW KAWAN-KAWAN..

nota kaki : Happy besday to my beloved kazen Sari Assmira..Sweet 20..Love you always..

SARI ASSMIRA BINTI ALI..

LOVE U..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...