Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

26 Oct 2011

Perasmian Kelab Agrosis oleh Menteri Pertanian

24 Oktober 2011, UITM Kedah menerima kunjungan dari Menteri Pertanian dan Asas Tani
YB Dato Seri Noh Bin Omar..
Kunjungan ini juga untuk merasmikan Kelab Agrosis kat UITM Kedah ni..

jom2..usha gambar..

seyes besar- besar nangka2 terbabit..ada contest teka berat nangka ni..agak2 korang berapa berat nangka ni?

ni gambar dalamdewan..maafla..kami dok belakang..kamera xleh zoom..

ni dia punya brochure..cantik..pandai hangpa design..

pakcik ni sibuk nak berceramah kat belakang bila  orang berceramah di depan..


yeah nanas...memang bermacam2 jenis ag dipamer kat sini


mati2 ingat menatang ni lembu...ni KERBAU  yer anak2..

yang ni baru namanya lembu,..termenung jauh nampak..mungkin dia calon utk dikorbankan utk raya haji nanti kot..

bulu kambing ni memang unik.rasa nak tarik2 je..ekor dia gemuk ..x macam kambing yg biasa wawa jumpa..hehe

taraaaa..ni kambing biasa wawa jumpa.say cheeeseee!

jenuh nk memanjat benda ni..mesin utk membantu bidang pertanian..sori dah lupa namanya..



Wawa percaya yang pertanian merupakan satu perniagaan
rajin-rajin lah berbudi pada tanah
sesungguhnya untung kot..

note:memang pernah berangan nk jadi doktor haiwan dulu..pastu bela banyak2 binatang..bukak ladang lembu, kambing ngan ikan keli...wow tentu banyak aset 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...