Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

4 Jun 2011

perantauan..

masih saya ingat kata2 Abang Raja

"TIDAK AKAN PAPA MEREKA YANG MERANTAU"

that's what i'm doing now..

many people said..
i don't have to work hard
it is just semester break
tak payah nak bersusah payah bekerja sampai 12 jam, berdiri dan mcm2 lagi
yes..i admit..
this job is tiring..
sometime i wanna give up..
but what motivated me???

EXPERIENCE!!!!!

that's what i look for..
saya pernah bekerja di kampung halaman,
bekerja di kuala lumpur
dan sekarang Pulau Pinang..
biarpun banyak cabaran disini..
saya gembira..

thanks to all my friends who always supported me
MY BESTIE, DAYAH and families..
thanks for spending time with me..
bawak saya jalan2 ke macam2 tempat..(currently at lenggong,Perak)

not to forget NAD, SYU, PIEJA, AYU and adik FARA
biarpun hanya Nad yang satu shift ngan wawa,but i do appreciate all the memories with u guys..
sama2 kita kerja and after this reward diri k..

to ADLYIA and KECIK
miss u guys a lot..
sorry i can't back to Merbok..(xde transport skrg)

kawan2 yg menyokong..UMAR, NUAR, KHAIRI, AWE, AKRAM,TEAH, NADIAH..thanks sebab slalu msj2 saya..love u guys..


p/s: sesungguhnya, i'm so happy with my new life..banyak sangat pengalaman yang lebih mematangkan saya
1)ura2 kata sy berjaya maintain result..alhamdulillah..sedang dlm pertimbangan utk melanjutkan ke PHD..
(pasni jadi DR.ZULIANA AZWA ZULKIFLI..ehhehe..berangan sat)
2)my dream become no 1 now...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...