Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

15 Jun 2011

keputusan mendadak!!!

in not more than 24 hours..
wawa dah buat keputusan utk resign..
yer..sy dah resign..
tanggal 14/6/2011(ni besday my beloved kazen..HB kak su..love u)

kenapa wawa ni takde angin takde ribut tetiba nk brenti???
nk taw??
sebabnya semalam van yg biasa bawak kami ke kilang tu tinggal kami
walhal kami dah siap2 dah nk g kilang
dia siap claim ag dia nampak pintu rumah terbuka..
hon banyak kali tapi xde yg kuar..
YG MASALAHNYA..hon2 pun kmi x dengaq pun
awat x panggil..

x pasai2 kami burn rm 123..hah..banyak taw
malas la kami nk keje..
dah la sewa rumah pun mahal giler..
gaji entah brape..

so next destination..KUALA LUMPUR
ape lagi..keje la slagi boleh
xkan nk rehat jew
at least duit masuk kan??



DEAR MY KAZEN KAK SU..
happy besday
moga happy always...
wa sayam kaksu sokmo
this is my kazen, WAN SURIAL WAN SULAIMAN..=)

p/s:tiap apa yg berlaku yakin ada hikmahnya

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...