Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

24 Mar 2011

ujian biasa

saya pernah bagitau seseorang..
kalau dekat2 nk final je..
sy pasti akan diuji

first sem asasi law..my dad pass away( sampai skrg sy terasa)
second sem asasi law..i lost my phone dlm dewan n demam teruk..
first sem admin...clash with my first bf ( on nadiah besday)
second sem admin....accident with trailer on my besday
third sem admin....sangat2 kalut buat keje persatuan..sampai x study..paper HR dapat B ok..
fourth sem admin..currently..clash with my second bf (on asmaa' besday0


whatever happen..that's doesn't stop me to be more patient..
it's ok..ALL HAPPEN CAUSE ALLAH LOVE ME
even i'm not the best servant....
ALHAMDULILLAH..I MANAGE TO GET GOOD RESULT.
I'M THANKFUL FOR EVERYTHING THAT HAPPEN..

p/s: SAPE NK JOIN SY DAPATKAN DEKAN SEM NI???jom kita mulakan!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...