Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

21 Mar 2011

PEMILIK CINTAKU SETELAH ALLAH & RASUL

buku ni karya FATIMAH SYARHA MOHD NOORDIN
sangat2 memberikan motivasi kepada saya
buku ni menyedarkan saya alam percintaan berlandaskan syariat ISLAM
sesungguhnya diri ini terasa amat kerdil dan terhina
masya allah betapa agungnya cinta yang diceritakan oleh penulis
teringin sekali untuk memilikinya..
namun..mampukah saya memiliki cinta itu?
sedangkan saya tidak seteguh dan sehebat insan yang diceritakan dlm buku terbabit..

ya allah...bantulah daku...
kuatkan aku untuk menepis godaan nafsu ini..

watak dr.Muslih lelaki idamanku
watak Qani'ah matlamatku..

p/s:"tiada yang lebih membahagiakan dua orang yang saling menyukai kecuali menikah" 
Riwayat Sayuti

ku impikan hubungan yang halal agar tidak terus bergelumang dosa..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...