Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

2 Mar 2011

bersubahat

bila anda tau sesorang tu sedang sembunyikan sesuatu
(yang sebenarnya tak patut disembunyikan)
and anda x bagitau mereka yg sepatutnya tahu
yang penipu telah menipu..
anda jugak dikira bersubahat untuk menipu....

sakitnya hati bila tau..
org yg kita percaya, anggap mcm saudara sendiri..
sbnrnya sembunyikan hal yg x patut dari kita..
sedih kan...
rasa tertipu sangat2..

disebabkan tertipu..susah untuk percaya kan org lagi..
dlm baik dgn kita..
dalam senyum dengan kita
rupanya ada rahsia..
sakit hati bila tau org yg kita percaya 
akan sentiasa sokong kita
sebenarnya dialah yg bersubahat untuk menipu kita..


p/s: banyaknya elemen tipu 2 3 hari ni..hai nasib badan la ko tertipu..
kalau diri tu dah salah, x pyhla kononnya nk cari salah org lain
time tu mula lah nk tuduh kita mcm2
seblm ni mcm2 janji sumpah konon bahagia..
kalau x,ckp je x..
MUNGKIN BLH JUMPA ORG  LAIN YG BOLEH BUAT DIRI U BAHAGIA

TOTALLY DAMP HATE LIAR!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...