Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

24 Mar 2011

apasal plak ko nk sentap??

heran la sangat..
isu sy clash ni ada org lain plak yg sibuk2 nk buat ulasan..

kpd yg berkenaan:
sy memang dah agak pun akan jadi mcm ni
dr awal kenal lg sy dah ckp awl2
kalau awk blh tinggal kan dia, tentu awk jugak akan tinggalkan sy
ai dulu time syg mana ada ckp nk tinggal
konon xleh hidup la..

kpd yg menganggap sy ni perampas...
ni cheq  nk habaq elok2
awal2 cite..dia dah xnk hang taw..
pas sy suh pilih, dia pilih hang
so sy no hal je..clash jela
tp adalah org yg merayu2 mintak maaf
konon la dah buat keputusan salah

well tahan la jugak 9 bulan kan..
ingatkan dah betulla jodoh
serius la dengan dia
mcm2 la jadi kan..sampai ke family bagai..

dah la..pendek kan cerita
si dia ni kantoi la pegi jumpa ex dia 
tp still ag kami berbaik
sampai la jumpa balik gambar yg diaorg memang ada hubungan
bukan ape..sikit pun x kisah kalau nk jumpa
x halang pun if dia nk kawan balik ngan ex dia
tp at least bgtaw
ni buat senyap2..mau x pelik

bila jumpa gambar sy ngan lelaki lain
konon la nk tuduh sy curang
padahal gambar tu dah berzaman dekat fb 
before kapel dengan dia lagi
sy ingat xde la penting sangat gmbr tu
maklum la just gambar dinner..
tp dia konon la nk buat isu melalui gambar tu
walhal tanya je sape2 bdk uitm kedah 
ADA X AKU CURANG??

dah la..mls nk ckp panjang2
buat si dia..kita dah x ditakdirkan bersama
buat ex si dia tu: sy dah cukup gembira bila dengar awk dah ada pengganti..sebabnya x pernah niat nk gaduh ngan dia pun..

p/s: sy xde pun rasa benda ni konon karma ke sebab si dia yg buat keputusan...dah memang perangai dia mcm tu..SABOR JELA..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...