Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

10 Feb 2011

mereka bersamaku

Ni Shikin..She's a very good friend of mine.Pelajar Office Management di UiTM Perak..Sangat penyabar dan lembut orangnya.Dialah yang selalu nasihatkan sy dan memahami sikap sy.Selalu bersama sy walau sepahit mana kesedihan saya tanggung..sampai accident pun sama2..nyaris mati bersama-sama pada 18 April 2010.Kenangan yang paling takkan kami lupakan

Nadiah Shakira Harith.Pelajar Universiti Putra Malaysia.Orangnya juga lembut namun tegas. FIrst kenal masa kami sama2 buat lesen kerete selepas SPM. Terus rapat sampai skrg. 

Siti Asmaa' Ismail. Dia merupakan kawan yang sangat setia. Kami kawan semenjak dari tingkatan 2 sehinggalah sekarang. Sekarang dia di UNIMAP.banyak kenangan pahit manis kami lalui bersama2.tak lupa juga dengan saudari Izyan Syamimi.  SA ISWAZA gabungan nama kami.

Cik dayah or eton dayah ni juga seorang kawan yang hebat. Pengalaman hitam yang pernah dialaminya menjadikan kami lebih rapat dan memahami.Biarpun perkenalan kami singkat, hanya semasa saya di UITM Shah Alam( Kami sekelas), namun sampai sekarang,she's still behind my back..Dia banyak menolong saya.

Inilah cik Izyan Syamimi Kamaruddin..Orangnya renek namun comel and manja. Bersama-sama SIti Asmaa' , kami saling tolong-menolong. Skrg dia bersama2 Siti Asmaa' di UNIMAP..tinggal la saya seorang terpisah dari group...

My best roomate ever.. Shila Fuzei dan Khadijah. Shila or Kak long ni lembut orangnya..Teringat zaman kami sebilik yg mana Khadijah dan saya suka usik rambut Kak Long..Among three of us, she's the only one that able proceed in Law field. Penuntut Sarjana Muda Undang-Undang UKM.
Yg paling sweet Khadijah. She kind of kasar but actually have soft heart.Cakap je apa masalah kat dia, sure dia akan bantu biarpun kekadang menyusahkan diri dia. Still at UITM Shah Alam but ambik bidang perhotelan..

Nor Amilan..He's among my BFF which the only guy. Penuntut jurursan kejuruteraan UITM shah ALam ni orangnya sangat mengambil berat. Disamping mulutnya yang laser, dia sebenarnya sangat lucu dan mudah dibawa berbincang. Miss him a lot. Skrg kami agak jarang berhubung....=(

They among my best friend kat universiti. But all of them dah tinggalkan saya sorang-sorang kat Merbok ni..Ayu dan  Aizat sama-sama berpindah ke UITM Shah ALam, Bella ke Universiti Darul Iman dan RIzal ke Maktab Perguruan Kota Bharu. Diawal zaman universiti, merekalah yang banyak bersama saya. Saya sangat2 rindukan mereka.Skrg kami pun jarang berhubung lantaran sibuk dengan urusan masing2.teringat yang kami selalu hang out sama2.Sejak ketiadaan mereka, saya sangat2 jarang hangout lagi..=(


MY CLASSMATES

inilah kawan2 sekelas dengan saya..Pelajar-pelajar Sarjana Muda Sains Pentadbiran dan Pengajian Polisi. Shalik, Khairie dan Azri merupakan "trio" yang rapat dengan saya. Adlyia plak seorang kawan yang manja dan banyak membantu saya mengambil keputusan dengan pengalaman hidupnya(lbh2 ag bab cintun..hehhe)
Jannah dan Hanim serumah dengan saya
kak g, jue,dayang dan Isfa plak jiran kami
Tak lupa jugak pada hidayu haron, sarah azidin, diana rosli, sumayyah, aishah, syu, nad,zati, mia,shima, nana, secretoo, ekin, kecik n guys group jame,aril,nazril,zihir dan shahril

SEK.KEB KELAWEH (1997-2000) MEMBERS

my old buddies semenjak darjah 1..masih ingat lagi kenangan mereka konvoi ramai2 datang beraya di rumah saya,,thanks guys.. i really appreciate that..credit to: peja, pok nik, pije,abe long, rasul, sapuan, judin dan zaki..

SEK KEB PULAI CHONDONG (2001-2002) MEMBERS

Ni kenangan kami reunion di Jeram Linang. Credit too Zulhilman Asri coz  ajak organize event ni..thanks too dayah, jannah, muiz, amir


p/s: hargailah rakan-rakan anda.. sahabat yang baik sukar di cari ganti...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...