Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

5 Dec 2010

kalaula ada duit.....

best kan kalau dapat duit..

hai jpa...bila la duit sy nk masuk...

dok dirumah, tanpa duit..mcm xde life..

nk makan pun susah...

mama ada bg RM5(tiap2 pagi bila dia terasa nk bagi)..

but that money jugak utk barang2 dapur...

adik2 aku...takkan bagi nyer duit diaorg..

am i should responsible coz i'm the eldest??



apa ek nk buat bila dpt duit?

1)bayar utang mama (kata dia duit kad kredit dia dah cecah 5000..)

2)beli kaca mata baru utk ahmad( kesian plak budak tu nk belajar pasni x nampak)

3)support azri utk buat lesen kereta n moto (kang susah plak kalau kena saman pasni)

4)plan nk bawak semua family including my bf's family utk makan2..(dah lama x makan sedap)



hmmmm for me??

utk aku..i just want few things..

1)haircut...biar pendek..rimas rambut panjang..

2)lens..dah nk expired(selesa pakai lens kalau belajar..nk sukan pun senang)

3)kaca mata..(kaca mata skrg power low sgt....i need to change..)




that's all i want..kalau la boleh dapat semua tu pun cukup....tu je sy nk...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...