Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

9 Dec 2010

duit oh duit..........

smlm terasa mcm miskin sgt2..


bangun pagi, we got nothing to eat..


telur,sardin,bawang semua takde..


so aku memulakan operasi memeras duit adik2 aku nk beli makanan..


korek punya korek..


ada dlm RM 11


Aku paksa adik bongsu aku jalan kaki pegi beli telur kat pasaraya(kesian dia..agak jauh la)


balik je rumah, suruh dia mintak bawang putih ngan mak sedara aku..


lagi aku sedih, adik aku kena perli..


katanya beli telur boleh, nape beli bawang xleh..


telur kat pasaraya mana ada jual seringgit dua..(ni bkn kedai runcit)


n kalau cukup duit xdenya nk mintak ngan org..(yg sedihnya mintak ngan sedara kot)



nilah nasib kami..


mama terlalu sibuk sejak papa takde..


kat rumah ni makanan pun xde..




sorry la adik2..


if ur sis keje n ada duit..i'll never let this happen..


tak kisah duit digunakan utk rumah..


tp aku pun xda duit..


sabarlah yer..rezeki kita setakat tu je....






p/s:dlm dunia ni susah kalau bergantung dengan org..bergantungla pada diri sendiri..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...