Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

5 Dec 2010

boleh blah!! ada aku kisah!!!

hari ada ada perkara yg benar2 menyakitkan hati sy..

membuatkan sy x henti2 bg zikir keramat..



1) disebabkan kebosanan, sy masukla satu laman utk chat...nk taw apa sy jumpa??

"dik,boleh puaskan abg..pegang je..dlm kreta pun boleh..abg bg RM50...ni no abg, call lah yer!!"

sy jawap: "sorry lah bang..u dah salah org..i'm not bitch!!"

(bengang tahap maksimum aku dengan mamat tu...helo..ko ingat aku kisah sangat ngan RM50 ko tu....xde maknanya...go to hell)



2) panggilan dari kawan lama semasa keje di jusco dulu...x pernah2 call tetiba hari ni cari saya...

"dia : awk, buat apa?ingat sy lg??"

"sy:xde wat pape...ingat..nape?"

"dia: amboi skrg dah x leh call ke??"

"sy:bkn pe..x pernah2 call..ada apa2 ke?"

"dia:awk,sy bosan la..bila awk nk dtg kl???jom..sy blanja awk tgk wayang"

"sy:watpe sy nk g kl??sy xde urusan pun kat sana...agpun xde duitla..x berbaloi je duit tgk wayang awk dengan duit yg sy nk kena spend nk g sana.lgpun bkn ada rumah kat sana.(straight je aku sound)"

"dia:nape??awk nk sy blanja ke??hurm,awk leh tinggal kat umah sy"

(what the hell, ko ingat aku bini ko ke nk duduk ngan ko!!sorry yer)

"sy:takpelah awk...simpan jela hasrat awk..sy xde urusan nk g sana pun"(bertapis ag aku jawap)

"dia:awk x rindu sy ke???"(dlm hati berkata:pehal lak aku nk rindu ko??"

"sy:takdelah..knp plak nk rindu..dah lama pun sy berhenti keje..xde rasa rindu pun..."

"dia: takpelah awk sombong..sampai ati ckp mcm tu..assalamualaikummmmmmm"

"sy:owh..wslm..."

(apa yg sy nk ckp kat sini..for what purpose i go to kl just only nk tgk wayang ngan dia..hello banyak cantik muka u...stakat duit tgk wayang ko yg x sampai RM10 tu, ada aku kisah....boleh blah.....)



p/s: jangan ingat boleh beli wanita dengan wang ringgit....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...