Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

5 Jun 2010

Penatnya..



hari ni one whole day saya spend untuk bertemu rakan-rakan..

pagi2 lagi bangun coz mama dah nak pergi penang(urusan meminang cousin)

pukul 9 terus bertolak pergi KB ngan Ahmad..

dalam 10 lbh..tiba di KB..









Di KB, ingat kan ramai kawan2 yg nak jumpa..

tgk2 ada sorang je..

Wan Nurul AIn Wan Embong..

ni kawan saya waktu di Scipp dulu..


tapi masa lepak2, kami jumpa lagi dgn Wana dan Sarah Khoo..









tunggu bAs nak balik plak..


x sangka saya jumpa kawan masa prelaw ngan degree.

abe rizal..dia di maktab KB skrg..

anyway,"sory rizal aku kato mu makin gelap..jangan marah yer"..



sampai rumah rehat jap..

then kuar balik utk gi kenduri kawen kakak kawan..

ke Pulai Chondong dari kul 5 sampai 6..

yang x bestnya..saya sorang je gurl yg dtg umah kawan tu..

pergi majlis plak, org x knl kita sangat..malunya...=(

kalau tidak kerana rakan yang ajak..sy x pergi..





kesimpulannya, hari ni..best walaupun saya penat..

sampai umah je pas maghrib terus je tido..

tersedar dari tido baru tulis blog..

anyway..sy hepy dpt kluar..=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...