Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

25 Jun 2010

being a model??


teringat bila first time rasa macam nak jadi model buat saya rasa nak tergelak..
cuba teka bila??

huhu..lepas clash ngan first love..
tau x knp?
sebab time tu saya rasa mcm nak buat dia menyesal sebab kami putus..
x matured sangat..macam budak-budak..



pengalaman jadi model takdelah best sangat..

ok la...
pakai baju yang ntah apa-apa..

panas then x sempat nak makan sebab bersiap...

aduyai..


time tu ada contest fab and crab time dinner for Pre Law Only..
suppose kawan yang jadi model coz dia memang meletop abis..

but on that day..dia x dtg..

OMG..until now i wonder.. why me??


anyway,thanks for faelly sebab design baju ala-ala fairy tale..
malu sangat jadi cindarella malam tu..

banyak sampah kat galeri shah alam yan
g saya dah sapu time tu.. thanks for all LWA02G sebab pilih saya..
sorry la x menang contest.

coz mcm rule plak..
makin tak cukup kain,makin senang nak menang..
saya memang tutup abis.
huhu..
what a great experience

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...