Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

31 May 2010

rumah nyaris terbakar

semalam saya cakap saya tak suka rumah saya...terus je dapat ujian dari allah..
semalam rumah saya hampir terbakar sebab suiz utama terbakar..
namun nasib baik kebakaran sempat dipadamkan...

punca utama adalah sebab ada litar pintas...sebab kilat.
api keluar dah tinggi..saya panik..
terus panggil sedara dan kami siram suiz tu dengan air.
telefon bomba..kena marah plak
takpelah..asalkan kami selamat
dan rumah pun tak pape..

maksud saya bukan tak suka rumah saya..
saya tak suka keadaan rumah saya..
takpelah...lagipun keadaan rumah semakin baik lepas saya mengadu semua kat mama..
luahkan perasaan..
adik2 dah lekat kat umah..
walaupun kadang2 hilang jugak..

thank god for everything

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...