Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

meine Freunde

20 May 2010

hari pertama

bismillahhirrohmanirrohim..Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha penyayang..aku mulakan apa yang aku ingin luahkan kedalam ruangan ni..20052010..kalau dilihat, tarikh ini "cantik" juga.senang untuk diingati..semalam seorang hamba allah mengajak aku untuk mencoret kisahku disini..biarpun aku menyatakan aku tiada apa yg menarik untuk dikongsi, namun katanya..setiap yang dijadikan Allah, semestinya ada yang boleh dikongsi..berpegang apa yang dia katakan maka lahirlah blog ini pada hari ini..
Sememangnya aku memang suka mencatit..sebelum menulis blog ini, aku pernah menulis diari dan apa-apa yang aku rasakan di dalam laptopku..aku rasa,ada baiknya aku kongsikan.,.mungkin ada yang bakal mendapat manfaat dari hasil tulisanku..

Selamat maju jaya..Zuliana Azwa Binti Zulkifli..=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...